انتخاب میزهای مدیریتی
میز مدیریت نیز یکی دیگر از لوازم ضروری برای یک شرکت یا سازمان می‎باشد. اتاق مدیریت، همانطور که از نامش پیداست اولین قسمت یک شرکت یا سازمان می باشد که نیاز به تجهیزات خاص خود را دارد و حتی باید در نوع خود بهترین باشد و کمی رنگ و لعاب بیشتری نسبت به سایر مبلمان های اداری داشته باشد مدیر یک مجموعه چون ساعت بیشتری را در پشت میز سپری می کند میز مدیریت آن باید مطابق اصول ارگونومی بدن انسان طراحی و تولید ‎بشود تا از میزان آسیب دیدگی به بدن در طول روز کاسته شود.
اتاق مدیریت، همانطور که از نامش پیداست اولین قسمت یک اداره یا شرکت است که نیاز به تجهیزات خاص خود را دارد و حتی بهتر است کمی رنگ و لعاب بیشتری داشته باشد. میزی که برای اتاق مدیریت در نظر گرفته می شود، باید ویژگی های متمایزی داشته باشد. زیرا اصولا مدیران کارهای اپراتوری انجام نمی دهند اما قطعا ساعت های زیادی را پشت میز سپری می نمایند سایز میز و رنگ میز و راحتی آن باید متناسب با فضا و محیط اتاق باشد. نکته ای که علاوه بر زیبایی در این نوع میزها اهمیت فراوان دارد، احساس راحتی و عدم خستگی مدیران در طولانی مدت می باشد که باز هم فضا گویا با رعایت اصول ارگونومی این نیاز را برطرف نموده است. زیبایی و کیفیت از بارز ترین ویژگی میز مدیریتی می باشد به همین خاطر شرکت فضا گویا، برای دسته میزهای مدیریتی خود از یراق آلات برتر استفاده می نماید، معمولا طراحان آذران فضا نما با توجه به بازدید از فضا و دکوراسیون داخلی شرکت ها میز مدیریتی خاص و متفاوت طراحی می نماید و برای محقق شدن نیاز مدیران، میزهای مدیریتی خود به لحاظ ارتفاع و اندازه از جدیدترین استانداردها روز دنیااستفاده نموده است.

میزهای مدیریت آذران فضانما

انتخاب ابعاد، رنگ و طرح مناسب میز مدیریت
کلن میز‌های اداری دارای ابعاد مختلفی هستند و شامل میز‌های اداری کوچک، متوسط و بزرگ می‌باشند که برای هر قسمت از اداره باید متناسب با ابعاد آن محل تهیه شوند. برای مثال میز مدیریت باید دارای ابعاد بزرگ باشد تا تمامی وسایل،فایل ها و پوشه ها درون کشو و کمدهای آن قرار گیرد و فضای کافی برای گذاشتن وسایل شخصی مانند کامپیوتر، آرم شرکت و کاتالوگ ها را داشته باشد. همچنین در تهیه میز اداری باید به ارتفاع آن نیز توجه کرد تا خیلی بلند یا کوتاه نباشد. همچنین توجه به رنگ میزهای اداری و انتخاب رنگ مناسب بسیار مهم می‌باشد زیرا فضا را به فضایی آرامش بخش تبدیل می‌کند و شدت خستگی افراد را کاهش می‌دهد
میز مدیریت آیار
طراحی خاص در صفحه ی میز مدیریت آیار علاوه بر زیبایی بدلیل داشتن انحنای مناسب دسترسی کاربر به سطح صفحه و امکانات محصول را اسان نموده است.
میز مدیریت آیار
امکانات میز مدیریت آیار:
یک عدد کنسول شامل درب و جای Case می باشد و میز کنفرانس الحاقی آیار و همچنین کمد الحاقی آیار.
ابعاد این میز مدیریت آیار{ارتفاع:75عرض:133.6طول:200}می باشد.
ابعاد میز کنفرانس آن{ارتفاع:75عرض:100طول:2.5} است.
ابعاد کمد میز مدیریت آیار{ارتفاع:0عرض:41.6طول:200} است و تنوع رنگ میز مدیریت آیار بسته به سلیقه ی شما آزاد است.
میز مدیریت آلتای
طراحی خاص در صفحه ی میز مدیریت آلتای علاوه بر زیبایی به دلیل داشتن انحنای مناسب دسترسی کاربر به سطح صفحه و امکانات محصول را آسان نموده است.
میز مدیریت آلتای
امکانات میز مدیریت آلتای:
دو عدد فایل در طرفین میز مدیریت آلتای و میز کنفرانس الحاقی التای و یک کمد الحاقی التای می باشد.
امکان نصب الکتریک باکس را داراست.
ابعاد میز میز مدیریت آلتای{ارتفاع:75عرض:91طول:0}می باشد.
ابعاد میزکنفرانس آن{ارتفاع:72.5عرض:120طول:240}است.
ابعاد کمد میز مدیریت آلتای هم{ارتفاع:190عرض:40طول:0}است و همچین در تنوع رنگ میز مدیریت آلتای شما انتخابهای متفاوت دارید.
استفاده از مبلمان های اداری چه تاثیری بر روی فضای کار دارد؟
در جواب این سوال، شما را با یک مثال همراه خواهیم کرد. فرض کنید در جایی مشغول به کار هستید که همه چیز نا مرتب و به هم ریخته است. هر آنچه را که نیاز دارید پیدا نمی کنید؛ یا در مثالی دیگر فکر کنید، یک ارباب رجوع هستید و به یک اداره و یا شرکتی مراجعه نموده اید که محیط بهم ریخته و یا به دور از چیدمان و زیبایی خاصی می باشد. در هر دو مثال آیا حس کلافگی به شما دست نمی دهد؟ مطمعنا چنین است، هر جایی و هر چیزی که بهم ریخته باشد باعث کلافگی و سر درگمی افراد می گردد. تاثیرات مبلمان اداری با توجه به نظمی که به فضای کار می دهند در اینجا مشخص می شود. در این صورت هم ارباب رجوع از فضای کار لذت می برد و هم کارمندان آن اداره، در انجام کار خود به کلافگی و یا سردرگمی دچار نخواهند شد.
مزایای و معایب استفاده از مبلمان اداری چیست؟
شاید بتوان گفت پاراگراف بالا در مورد یکی از مزایای استفاده از مبلمان های اداری می باشد. اما این تجهیزات مزایای مختلفی را به همراه دارد. یکی از این مزایا، رعایت اصل ارگونومی است. با توجه به اینکه کارمندان ساعت ها در روز از این تجهیزات استفاده می کنند، باید این تجهیزات به گونه ای طراحی شوند، که کمترین فشار را بر روی ستون فقرات داشته باشند. در طراحی مبلمان اداری مدرن این اصل به خوبی شناخته شده و در این تجهیزات رعایت می شود. از دیگر مزایای مبلمان های اداری می توان به نظم و زیبایی که به محیط می دهند اشاره کرد. یکی از مزایای استفاده از مبلمان های اداری بالا رفتن راندمان کاری می باشد. در کل می توان گفت استفاده از این تجهیزات مزایای زیادی را به همراه دارد. اما اگر بخواهیم به معایب آن اشاره کنیم می توان قیمت آن را هدف قرار دهیم. مبلمان اداری هزینه سنگینی را بر روی دوش افراد می گذارد. اما نکته مهم این است که این هزینه زیاد با توجه به بالا رفتن راندمان کاری جبران خواهد شد.
میز و صندلی در مبلمان اداری
در متون بالا به این موضوع اشاره کردیم که مبلمان های اداری شامل گونه های مختلفی می باشند. یکی از این نمونه ها میز اداری است. میزهای اداری مدرن با توجه به رعایت اصول ارگونومیک بسیار راحت می باشند و افراد تسلط کاملی بر روی آن ها دارند. میز های اداری شامل نمونه های مختلفی مانند میز مدیریت، میز کنفرانس، میز کارمندان و. می باشند.
اما از دیگر نمونه های مبلمان اداری می توان به صندلی ها اشاره کرد. شاید بتوان گفت مهمترین بخش این تجهیزات صندلی ها می باشند. این اهمیت به این دلیل است که افراد ساعت ها بر روی این صندلی می نشینند. همانطور که در بالا گفتیم این صندلی ها باید به گونه ای باشند، که کمترین فشار را بر روی ستون فقرات وارد نمایند. گفتنی است صندلی در مبلمان اداری فقط به صندلی کارکنان محدود نمی شود. صندلی های که برای ارباب رجوع در اتاق های مختلف و راهروها در نظر گرفته شده نیز جزو این تجهیزات می باشد. نمونه های دیگری از این صندلی ها، صندلی های اتاق کنفرانس می باشد.
تجهیزات نظم دهنده در مبلمان اداری
از دیگر تجهیزات مبلمان های اداری می توان به تجهیزات نظم دهنده اشاره کرد. پارتیشن اداری یکی از این تجهیزات می باشد. کاربرد پارتیشن ها در جدا سازی اتاق ها و فضا ها از یک دیگر می باشد. این پارتیشن ها در نمونه ها و طرح های مختلفی موجود می باشند. یکی دیگر از تجهیزات نظم دهنده در مبلمان های اداری کتابخانه ها و قفسه هایی می باشند، که معمولاً بر روی دیوارها نصب می گردند. فایل ها را نیز نباید از دسته مبلمان اداری مستثنا دانست. کمدهایی که با نام فایل در ادارات مورد استفاده قرار می گیرند از مهمترین بخش های مبلمان اداری برای نظم دادن به این محیط می باشند.
چیدمان مبلمان اداری در فضا کار
یکی از نکات مهم بعد از تهیه این تجهیزات، چگونگی چیدمان مبلمان اداری در فضای کار است. هرچند مبلمان اداری که تهیه کرده اید زیبا و شکیل باشند، اگر به قاعده چیده نشوند، ممکن است نه در زیبایی محیط کار تاثیر نداشته باشد بلکه آن را بدشکل تر نیز بنماید. افراد می توانند برای این چیدمان از افراد خبره استفاده نمایند.
نکات مهم در استفاده از مبلمان اداری
در هنگام خرید این تجهیزات به کیفیت آن ها توجه داشته باشید.
سعی نمایید از محصولاتی که امتحان خود را پس داده اند، بیشتر استفاده کنید.
به چیدمان آن ها توجه نمایید و سعی کنید از افراد خبره در این امر استفاده کنید.
به ارگونومیک بودن این تجهیزات اداری توجه ویژه ای داشته باشید.

آذران فضانما|مبلمان اداری|پانل پی وی سی|سقف کاذب و دیوارپوش پی وی سی میز ,اداری ,مبلمان ,مدیریت ,های ,ها ,میز مدیریت ,می باشد ,مبلمان اداری ,این تجهیزات ,های اداری ,مناسب دسترسی کاربر ,انحنای مناسب دسترسی ,داشتن انحنای مناسب ,نامش پیداست اولینمنبع

انتخاب میز و مبملان اداری مناسب برای فضای اداری

مهم ترین ویژگی های انواع مبلمان اداری

مشخصات

آخرین جستجو ها

خرید پوستر دیواری باکیفیت دیدار کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. العلاجات فروشگاه خرید و فروش انواع لاستیک معرفی کالا فروشگاهی معرفی کالا قیمت فروش اینترنتی ترازو http://clashofclans-forum.rozblog.com/ هزینه خدمات حسابرسی مستقل server